• +36 70 335 6157
  • info@softservice.hu

Munkalap program járműszervizeknek

Munkalap programunk egyetlen kattintással nyújt hozzáférést vállalkozásod összes információjához! A szoftver, amely harmadik helyet kínál a munka és az otthon között! Számodra ez a megfelelő program, ha tényleg számít a vállalkozásod sikere!

Szoftverünk megoldást nyújt azok számára, akik szeretnék nyomon követni, hogy cégük, vállalkozások milyen munkafolyamatokat végez, hogyan dolgoznak az alkalmazottak, vagy világos áttekintést kívánnak kapni a munkaügyi kimutatásokról, esetleg az ügyfelek nyilvántartásáról.

Lenyűgöző az egyszerűsége, nem igényel magas szintű informatikai tudást, hiszen a megfelelő működéshez csupán egy átlagos számítógép, valamint internetkapcsolat szükséges. Nem kell letölteni, sem telepíteni, sem frissíteni, ugyanis az interneten mindig a program legújabb változata áll a rendelkezésedre.

Korszerű alkalmazásunkat a regisztrációt követően szinte azonnal használatba veheted, többé nem lesz szükséged helyhez kötött és telepített programra, hiszen adataid bárhonnan és bármikor biztonságosan elérheted.

Miért jó ez nekem? Mert segítséget nyújt a munkafolyamatok, költségek rögzítésében egészen a munka lezárásáig, így bármikor visszaellenőrizhetőek az elvégzett feladatok. A program használatával azonnal kimutathatók vállalkozásod munkafolyamatai. Emellett rendszerünk naprakész statisztikát ad a munkaórákról, költségekről, így nyomon követhető a tevékenységet elvégzők teljesítménye. Azonnali kimutatásokat láthasz vállalkozásod kiadásairól, bevételeiről. Használatával garantáltan több pénz marad a zsebében!


  • Cég, telephelyek kezelése
  • Ügyfélnyilvántartó
  • Árajánlat készítés
  • Munkalapkezelés
  • Munkaóra kezelése
  • Járművek kezelése
  • Esedékes műszaki vizsgák
  • Raktárkészlet kezelése
  • Naptár, feladatkezelés
  • Pénzügy kezelése
  • Dokumentumtár
  • Hírlevél küldés

Áraink

SS small 1-5 fős vállalkozásoknak ajánljuk

4.990Ft + ÁFA / hónap

  • árajánlat-kezelő
  • munkalapkezelés
  • munkaóra-kezelés
  • ügyfélnyilvántartó
  • járműnyilvántartó
  • raktárkezelő
  • dokumentumtár
  • pénzügy
  • hírlevél küldés

SS smart min. 5 fős cégeknek ajánljuk

9.990Ft + ÁFA / hónap

  • árajánlat-kezelő
  • munkalapkezelés
  • munkaóra-kezelés
  • ügyfélnyilvántartó
  • járműnyilvántartó
  • raktárkezelő
  • dokumentumtár
  • pénzügy
  • hírlevél küldés

SS multi több vállalkozásod van? Kezeld átláthatóan egy programmal!

29.990Ft + ÁFA - tól / hónap

  • árajánlat-kezelő
  • munkalapkezelés
  • munkaóra-kezelés
  • ügyfélnyilvántartó
  • járműnyilvántartó
  • raktárkezelő
  • dokumentumtár
  • munkaügy
  • pénzügy
  • hírlevél küldés

Partnereink

Elégedett partnereink, akik számára sikerült megoldanunk a munkafolyamatok koordinálását.